0 0

Întrebări frecvente, Secțiunea ajutor

Cum trimit un retur?

Este foarte simplu, mergi la pagina [Creează retur] și completează formularul de retur:

  1. Completează adresa de email și numărul comenzii
  2. Selectează produsele și motivul returului
  3. Introdu detaliile bancare pentru retur

După ce ai transmis formularul, pregătește coletul și așteaptă curierul (Te rugăm să ai în vedere faptul că articolele trebuie să fie returnate în ambalajul original).

Cât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?

De îndată ce am primit și verificat returul, suma facturată va fi restituită în contul bancar introdus de tine la secțiunea „Informații bancare” din contul de client. Deobicei, această procedură durează intre 1 si 5 zile lucrătoare.

Este posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?

Da, prin apel telefonic la Call Center L-V: 09:00 - 18:00 la numarul de telefon 0727933253.

Atentie! Primul schimb de produse este complet gratuit. Pentru alte schimburi din cadrul aceleiasi comenzi, se achita transportul tur - retur 29.99 RON.

Trebuie sa platesc pentru retur?

Nu trebuie sa platiti pentru retur, este complet gratuit.

Care este termenul în care pot returna un articol?

Poti returna un articol in decurs de 30 de zile dupa primirea comenzii.

Cos de cumparaturi

Folosim module cookie proprii și ale terților în scopuri analitice și pentru a-ți prezenta publicitate și conținut personalizat pe baza unui profil elaborat în concordanță cu obiceiurile tale de navigare.

Prin click pe "ACCEPT TOATE", acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie. Prin click pe "ACCEPT PARTIAL" nu se vor folosi alte cookie in afara de cele strict necesare pentru functionarea website-ului.

Pentru mai multe informații consultă politica de confidențialitate.